În ziua de Black Friday, eMAG a reuşit să vândă în cinci ore 60% din produsele pe care le-a avut la reducere şi aproape toate maşinile disponibile.
eMAG raportează o creştere însemnată faţă Black Friday de anul trecut şi faţă de o zi obişnuită a avut de zece ori mai mulţi vizitatori pe site, şi asta în perioada mai „lejeră“ a zilei, adică spre după-amiază. Magazinul online a dat drumul promoţiilor la ora 7.00. A reuşit, până la 12.00, să vândă 155 de mii de produse din cele 250 de mii disponibile, 60 din cele 63 de maşini şi valoarea în euro s-a apropiat de cea de anul trecut, de 12 milioane de euro, dar ziua nu s-a încheiat.
Pe dispozitivele mobile, magazinul a înregistrat şi un record: 118 mii de unici şi 6.300 de comenzi. Magazinul a furnizat şi câteva imagini din depozit, de unde pleacă produsele spre clienţi care pot fi vizualizate mai jos. La ora 11.20, eMAG a reuşit să vândă toate maşinile Dacia Logan. Cea mai scumpă a fost un model Mercedes de 45.000 de euro, cu preţ la dealer, fără Black Friday, de 57.000 de euro. Radu Apostolescu, fondator eMAG, a afirmat că prin vânzarea de maşini au vrut să spulbere un mit, acela că oamenii nu sunt interesaţi să cumpere autoturisme online.
O imagine asupra fenomenului Black Friday de anul acesta are şi PayU, integrator de plăţi electronice. Între ora 5.00 şi 8.00 dimineaţa, a remarcat o creştere cu 600% a plăţilor faţă de o perioadă obişnuită. PayU procesase cu 22% mai multe comenzi în intervalul 00.00 şi 11.15 decât ieri.
Haide să discutăm pe Tech Adevărul - Facebook
Află mai multe despre Black Friday:
UPDATE Oferte de Black Friday: magazinele online s-au deschis la miezul nopţii. 60 de maşini cumpărate de români în patru ore
Black Friday evoMAG - 9.000 de produse vândute până la ora 9 dimineaţa
Black Friday: 4,2 milioane de români intenţionează să achiziţioneze cel puţin u