Peste 4 milioane de români şi-au manifestat intenţia de face cumpărături din magazinele tradiţionale şi cele online e Black Friday, vânzările fiind estimate la 100 de milioane de euro, arată rezultatele unui sondaj realizat recent de compania de cercetare Daedalus Millward Brown.
Studiul mai arată că 7,4 milioane de români cunosc semnificaţia evenimentului „Black Friday“, care se desfăşoară în România în perioada 22-24 noiembrie, cu o săptămână mai devreme decât evenimentul tradiţional de peste Ocean.
Cei mai mulţi dintre respondenţii la sondajul Daedalus Millward Brown susţin că se vor ax ape achiziţionarea de electrocasnice mici (39,8%). În top urmează hainele - cu 22,9% din opţiuni, televizoarele (15,3%), telefoanele mobile (10,6%), încălţămintea (10,2%), laptopurile (10,1%), frigiderele (5,5%), tabletele (5,2%) şi maşinile de spălat (5,1%).
Studiul Daedalus Millward Brown a fost realizat pe un eşantion de 2.000 de respondenţi cu vârste cuprinse între 18 şi 65 ani, în mediul rural şi urban, în perioada noiembrie 2012 - noiembrie 2013.
Mai puteţi citi pe aceeaşi temă:
Black Friday 2013 la eMAG: statisticile zilei - până la ora 8 au fost cumpărate patru maşini în câteva minute. Oferte Black Friday: eMAG a deschis sesiunea de Black Friday 2013 de dimineaţă, iar până la ora 8 avea comenzi în valoare de 31 de milioane de euro, potrivit blogului oficial al companiei.
Oferte de Black Friday: magazinele online s-au deschis la miezul nopţii. Lista completă - atenţie la reducerile false. Black Friday 2013 începe în această seară, de la ora 00.00 la mai multe magazine online, printre care eMAG, evoMAG, PCGarage, QuickMobile sau Oktal. Cumpărătorii trebuie să fie atenţi şi să compare ofertele, multe dintre ele fiind înşelătoare.
Black Friday: Goana după chilipiruri. Ce trebuie să ştii, dacă vrei să ai suc