BLACK FRIDAY 2013. Prima zi de Black Friday, 22 noiembrie în acest an, este cea în care magazinele înregistrează cele mai mari vânzări din an. Cu ocazia Black Friday 2013, cei mai mari trei retaileri electro-IT, Altex, Flanco şi DOMO, îşi doresc să realizeze 10% din cifra de afaceri anuală. Însă toţi jucătorii din comerţul local, tradiţionali şi online, şi-au stabilit obiective ambiţioase pentru această dată trecută cu „cruce roşie” în calendarul vânzărilor. Produsele cele mai căutate au fost în acest an smartphone-urile, tabletele, televizoarele, laptopurile şi electrocasnicele mici.
Cel mai mare retailer online din România, eMAG, ţinteşte vânzări de 98 milioane de lei pentru ziua de 22 noiembrie 2013. „Ne aşteptăm la 200.000 de comenzi de Black Friday 2013, peste 4 milioane de vizitatori unici şi vânzări de 98 milioane de lei”, declara, cu câteva zile înainte de eveniment, Iulian Stanciu, directorul executiv al eMAG. Până La ora 18:00, pe 22 noiembrie, eMAG a înregistrat vânzări 80 de milioane de lei şi 200.000 de produse comandate. Compania a reuşit să vândă 60 de automobile, în valoare de 1 milion de euro. Două au fost Mercedes-uri, fiecare în valoare de 40.000 de euro. „Primele patru maşini au fost vândute în mai puţin de trei minute (este vorba de două Ford Focus, un Logan şi un Ford Kuga - n.r.). Am vândut 1.000 de tablete la 99 de lei în cinci minute”, transmite compania.
Smartphone-urile şi telefoanele standard au fost şi în acest an una din cele mai căutate categorii de produse de Black Friday
Magazinul online evoMAG a înregistrat, cu ocazia evenimentului Black Friday de anul trecut, vânzări de 1 milion de euro. Astăzi, până la ora 18:00, retailerul online a realizat vânzări în valoare de 1,55 milioane de euro, din 12.000 de produse comandate. Ţinta companiei, pentru Black Friday 2013, eveniment organizat de evoMAG în perioada