Îl ştiţi pe Vasile Nacu, directorul Regiei Autonome de Servicii Publice Ploieşti, care povestea că, atunci când a devenit director, a avut „girul partidului şi mai mult a fost concurs”? E de la PNL, aţi ghicit, exprimarea îl trădează! Ei bine, Vasile Nacu s-a acomodat repede în funcţia de director al RASP, în cele câteva luni de când l-a instalat acolo şeful său, Mircea Roşca. Întocmai ca orice individ de teapa lui, Nacu nu se mulţumeşte cu salariu, program după ureche, secretară şi maşină de serviciu, ci pleacă şi acasă cu câteva dintre avantajele pe care tocmai vi le-am enumerat. Pleacă cu salariul, ceea ce e normal. Dar mai pleacă şi cu altceva; nu cu secretara, că e om serios şi însurat. Pleacă și cu maşina care aparţine RASP (o Dacia Duster bleumarin înmatriculată cu RLP) peste tot, inclusiv cu nevasta, la supermarket. Pentru că – nu-i aşa? – cea mai bună maşină e aia de firmă: nu o plăteşti tu când se strică, nu bagi tu benzină când se goleşte rezervorul, nu iei tu rovinietă şi RCA când expiră. În cazul lui Vasile Nacu, toate astea le luăm noi, fraierii care plătim impozite la bugetul local şi alte taxe. E drept, nu le plătim direct, că doar RASP e autonomă, dar, dacă e să fim cinstiți, o să constataţi că tot noi avem dreptate…
Îl ştiţi pe Vasile Nacu, directorul Regiei Autonome de Servicii Publice Ploieşti, care povestea că, atunci când a devenit director, a avut „girul partidului şi mai mult a fost concurs”? E de la PNL, aţi ghicit, exprimarea îl trădează! Ei bine, Vasile Nacu s-a acomodat repede în funcţia de director al RASP, în cele câteva luni de când l-a instalat acolo şeful său, Mircea Roşca. Întocmai ca orice individ de teapa lui, Nacu nu se mulţumeşte cu salariu, program după ureche, secretară şi maşină de serviciu, ci pleacă şi acasă cu câteva dintre avantajele pe care tocmai vi le-am enumerat. Pleacă cu salariul, ceea ce e normal. Dar mai