Dupa ce au analizat trendurile de calatorie la nivel mondial timp de 10 ani, nemtii si-au facut un plan pe termen lung pentru a atrage cat mai multi turisti. In fiecare an, ei pun accent pe noi teme. Spre exemplu, in 2013 s-a "invartit" in jurul aniversarii a 200 de ani de la prima carte a fratilor Grimm. Vezi ce te asteapta in 2014 si 2015.
Organizatia Germana pentru Turism (DZT) promoveaza o imagine cu multe fatete ale Germaniei la nivel mondial. Accentul se pune pe city breaks si pe turismul bazat pe natura ca fiind cele doua pietre de temelie ale succesului pentru piata turistica a acestei tari.
Promovarea Germaniei ca destinatie turistica este concentrata in jurul a doua megatendinte, cultura si sanatate. Folosind cele doua linii principale de produse – City Breaks/Evenimente si Sanatate & Fitness Concediu – DZT a dezvoltat un marketing de succes pentru aceasta destinatie inca de la inceputul acestui deceniu. Domenii cheie ale liniei de produse culturale include orase, evenimente, UNESCO, muzee, mancare si bautura. Pe partea de agrement se regasesc rezervatii naturale, parcuri nationale si rute pitoresti.
Iata care sunt temele gandite pentru a atrage turisti in urmatorii doi ani.
Orasul BambergSiturile patrimoniului mondial UNESCO
Din totalul de 962 situri UNESCO la nivel mondial, aproape jumatate sunt in Europa, iar 38 dintre ele se afla in Germania. In 2014, patrimoniul cultural mondial va fi centrul atentiei unei campanii a DZT care va mediatiza siturile sub sloganul "Patrimoniul cultural mondial UNESCO – turism cultural si natural durabil”.
"Fiind o marca importanta de calitate, eticheta patrimoniului mondial cultural UNESCO este un punct de vanzare important pentru turismul cultural din strainatate. Pentru 34% dintre turistii veniti in Germania pentru cultura, eticheta UNESCO reprez