Black Friday a venit şi la Flanco, în magazinele fizice. Cele mai căutate produse au fost tabletele, televizoarele smart şi ultrabook-urile. Stocurile au fost de trei ori mai mari faţă de anul trecut.
În primele patru ore de la deschidere, reţeaua de 82 de magazine a companiei a vândut 3.600 de tablete, 3.500 de televizoare, 1.500 de notebook-uri şi 1.700 de maşini de spălat.
Doar patru produse au epuizat stocurile, însă au fost oferite reduceri alternative ca preţ şi caracteristici, se arată într-un comunicat remis „Adevărul”.
Dintre cele 3.500 de televizoare vândute, 57% au fost Smart, iar dintre camerele foto vândute, 33% au fost DSLR, ceea ce demonstrează preferinţa pentru tehnologia de vârf a clienţilor. 92% din telefoanele cumpărate au fost smartphone.
În topul preferinţelor au fost Samsung Galaxy S3 la 64 GB – 1.500 de lei, ultrabook-uri cu procesor Intel, 4 GB RAM şi hard disk de 500 de GB la 2.000 de lei şi un Smart TV LED 3D Philips cu Ambilight la 3.000 de lei.
„Desfasurarea de forte pentru a pune in scena Black Friday nu seamana cu nimic altceva, pe parcursul unui an - dar si satisfactia ca am reusit sa cream un eveniment cu oferte care sa fie peste asteptarile clientilor nostri este exceptionala”, spune Violeta Luca, CEO Flanco. „Suntem pregătiţi în continuare cu oferte excelente, până pe 24 noiembrie, având în vedere că anul acesta am crescut stocurile totale disponibile pentru Black Friday cu 80% comparativ cu 2012.”, a spus Viorela Luca, CEO Flanco.Citeşte totul despre Black Friday pe adevarul.ro
GALERIE FOTO Black Friday: sute de bucureşteni au stat la coadă pentru a prinde ofertele de la magazinele fizice Black Friday 2013 a venit şi în magazinele offline de la primele ore ale dimineţii. Bucureştenii s-au adunat cuminţi până la deschiderea magazinelor şi au intrat pentru a-şi cumpăra tablete, televizoare sau cupt