Evenimentul intitulat Black Friday (Vinerea Neagră - n.r.) a reuşit să scoată, ieri, din buzunarele a sute de mii de români câteva zeci de milioane de euro. Magazinele au fost luate cu asalt, iar pe site-uri sute de mii de oameni s-au uitat simultan la oferte. Anul acesta, în premieră, cel mai mare magazin online a avut la vânzare inclusiv autoturisme.
Ieri nu s-au vândut la reducere doar electronice şi electrocasnice, haine, pantofi şi cărţi. Cel mai mare magazin online din România a scos la vânzare anul acesta, de Black Friday, în premieră pentru comerţul pe internet din ţara noastră, 63 de autoturisme. Ieri, în primele 3 minute de la începerea campaniei au fost vândute două Ford Focus, un Ford Kuga şi o Dacia Logan.
Campania Black Friday a fost aşteptată de unii români încă de la începutul anului, alţii (care aveau ceva bani puşi deoparte - n.r.) au văzut şi au auzit reclamele şi s-au decis să facă o achiziţie nouă.
Cert este că de la primele ore ale dimineţii, magazinele (care în majoritatea lor au deschis mai devreme decât de obicei - n.r.) au fost luate cu asalt de “vânătorii” de chilipiruri, iar site-urile de vânzări online epuizaseră multe dintre stocuri.
Pe cel mai mare magazin online din ţară s-au vândut în primele 3 minute de la startul campaniei Black Friday două Ford Focus, un Ford Kuga şi o Dacia Logan. Clienţii şi-au rezervat maşinile plătind 1.000 de lei, fiind contactaţi apoi de reprezentanţii site-ului pentru finalizarea comenzii
Topul vânzărilor: televizoare şi telefoane
Ca în ultimii doi ani de când această campanie a început în ţara noastră, ofertele au fost destule: s-au pus la bătaie tablete la preţul de doar 100 de lei, frigidere, la 500 de lei, şi televizoare Smart, la 500 de lei, iar aici reducerile au fost de la 100 până la 1.500 de lei, în cazul modelelor led cu diagonala de 117 cm.
Oamenii s