Black Friday 2013 a venit şi în magazinele offline de la primele ore ale dimineţii. Bucureştenii s-au adunat cuminţi până la deschiderea magazinelor şi au intrat pentru a-şi cumpăra tablete, televizoare sau cuptoare cu microunde.
Black Friday este o sărbătoare cunoscută pentru problemele pe care le cauzează serverelor site-urilor de cumpărături online, dar şi pentru cozile create la magazinele din stradă. Ca şi în anii anteriori, oamenii s-au adunat cu noaptea în cap, înaintea răsăritului Soarelui sau apariţiei zilei la magazine pentru a căuta produsele pe care le selectaseră deja din cataloagele de hârtie pe care le-au repartizat comercianţii.
Peste 4 milioane de români şi-au manifestat intenţia de face cumpărături din magazinele tradiţionale şi cele online e Black Friday, vânzările fiind estimate la 100 de milioane de euro, arată rezultatele unui sondaj realizat recent de compania de cercetare Daedalus Millward Brown. Studiul mai arată că 7,4 milioane de români cunosc semnificaţia evenimentului „Black Friday“, care se desfăşoară în România în perioada 22-24 noiembrie, cu o săptămână mai devreme decât evenimentul tradiţional de peste Ocean. Foto Black Friday 2013 în Bucureşti la magazinele fizice Cei mai mulţi dintre respondenţii la sondajul Daedalus Millward Brown susţin că se vor ax ape achiziţionarea de electrocasnice mici (39,8%). În top urmează hainele - cu 22,9% din opţiuni, televizoarele (15,3%), telefoanele mobile (10,6%), încălţămintea (10,2%), laptopurile (10,1%), frigiderele (5,5%), tabletele (5,2%) şi maşinile de spălat (5,1%). Studiul Daedalus Millward Brown a fost realizat pe un eşantion de 2.000 de respondenţi cu vârste cuprinse între 18 şi 65 ani, în mediul rural şi urban, în perioada noiembrie 2012 - noiembrie 2013.
Sorin Nistor are 23 de ani şi a venit la Flanco pentru a-şi cumpăra un televizor LED TV, pe care l-a purtat mân