In numai 12 ore, principalele magazine de electronice şi electrocasnice au anunţat vanzări de 80 milioane lei
Magazinele online emag.ro, evomag.ro, F64 Studio şi retailerul Domo au înregistrat, în primele 12 ore ale campaniei de reduceri Black Friday, vanzări de peste 80 milioane de lei, conform datelor anunţate de companii. În cazul emag.ro, cel mai mare magazin online electroIT, vanzările au atins la ora 12.00 suma de 55 de milioane de lei, reprezentand contravaloarea a 100.000 de comenzi. F64 Studio a vandut peste 7.200 de produse în valoare, de peste peste un milion de euro. "Pană la ora 12.00, F64 a înregistrat comenzi în valoare totală de peste 1 milion de euro. Prima comandă a ajuns la client în 40 de minute după efectuarea acesteia, mai exact la ora 00:40. Au fost cumpărate 10 produse/minut, iar după 12 ore de campanie, peste 7.200 de produse au fost vandute. În acest ritm, F64 se pregăteşte pentru o suplimentare de stocuri", se spune într-un comunicat al F64 Studio. Categoriile cele mai vandute au fost, ca şi în campania din 2912, aparatele DSLR, aparatele compacte şi mirrorless, precum şi obiectivele şi bliţurile dedicate. La evomag.ro au fost comandate 10.360 de produse, în valoare de peste 1,1 milioane de euro. Retailerul spune că s-a vandut deja 75% din stocul de produse alocat pentru Black Friday, în conditiile în care acesta a fost suplimentat. Black Friday a debutat la Domo cu vanzări de patru milioane de euro, înregistrate pană la ora 12.00 în cele 97 de magazine din reţeaua Domo Retail. Pe categoria televizoarelor, unele dintre cele mai dorite produse de către consumatori de Black Friday, vanzările pană la ora 12.00 au depăşit aşteptările, clienţii achiziţionand peste 6.000 de televizoare. "Deşi s-au epuizat stocurile pentru anumite modele, Domo continuă promoţiile prin suplimentarea ofertei de Black Friday cu noi produse la preţuri reduse, pen