Black Friday a fost de succes şi printre magazinele tradiţionale. Flanco raporteză că a avut, până la ora 14.00, 185 de mii de vizitatori şi 53 de mii de produse au fost vândute. „Vinerea neagră“ se extinde, de fapt, până duminică în 82 de magazine din ţară.
Tabletele, televizoarele, telefoanele mobile şi maşinile de spălat se menţin în topul celor mai căutate produse. Astfel, clienţii Flanco au cumpărat, până la ora 14.00, peste 7.000 de tablete, 3.100 de maşini de spălat, 2.750 de routere şi peste 3.000 de smartphone-uri. Numărul de televizoare vândute de la deschiderea magazinelor echivalează cu vânzarea dintr-o lună medie.
„Numărul foarte mare de cumpărători ne confirmă faptul că am reuşit să construim o ofertă atractivă, atât din punct de vedere al preţurilor, cât şi al selecţiei produselor care sunt în proporţie de peste 90% din gama 2013. În plus, pregătirea logistică şi cea operaţională, din timp, ne-au permis să aducem clienţilor noştri un Black Friday peste aşteptări“, a declarat Violeta Luca, CEO Flanco.
Comenzile cu livrarea la domiciliu sunt în proporţie de 25% pe drumul către destinatari. Cu ocazia Black Friday, Flanco s-a angajat ca livrările până în casă să fie realizate în 72 de ore. Flanco susţine că e dispusă să suplimenteze stocurile, dacă va fi cazul.
Hai să discutăm pe Facebook la „Tech Adevărul“
Află mai multe despre Black Friday:
Black Friday 2013 - totul despre Vinerea Neagră de anul acesta
GALERIE FOTO Black Friday: sute de bucureşteni au stat la coadă pentru a prinde ofertele de la magazinele fizice
Black Friday: Cel mai mare magazin pe foto-video are vânzări de un milion de euro şi reduceri la tablete şi telefoane Black Friday a ajuns şi la magazinele specializate pe echipamente foto şi video. F64 Studio, cel mai mare din România, raportează vânzări de un milion de euro la ora 12.00. Iată ca