Proiectul este un acord de parteneriat între administraţia locală coordonată de primarul Cristian Radu şi Facultatea de Urbanism din Bucureşti
Dacă în anii trecuţi, Mangalia dar şi staţiunile din sudul litoralului nu erau trecute în lista scurtă a destinaţiilor de vacanţă, vara aceasta, preferinţele turiştilor s-au schimbat şi numărul lor a crescut. Acest fapt s-a datorat şi implicării administraţiei locale în schimbarea mentalităţii afaceriştilor din zonă, iar de câte ori a avut ocazia primarul Cristian Radu a organizat diferite activităţi prin care a promovat serviciile oferite de hotelieri şi agenţi economici, dar i-a şi criticat atunci când situaţia a impus-o.
Acum, în plin sezon rece, edilul continuă proiectul de relansare a staţiunilor din sudul litoralului, prin atragerea de noi parteneri pentru găsirea celor mai eficiente soluţii. În acest context, primarul s-a întâlnit, vineri, cu studenţii şi absolvenţii Facultăţii de Urbanism din Bucureşti, pentru a pune la punct un parteneriat de promovare a staţiunilor din sud, dar şi a ofertelor turistice din municipiul Mangalia. Ideea proiectului s-a născut din dorinţa autorităţii locale de a pune în valoare obiectivele turistice ale sudului, aşa cum până acum nu s-a întâmplat. Potrivit reprezentanţilor administraţiei municipale, la discuţii au luat parte aproximativ 50 de persoane, iar proiectul este unul comun între Facultatea de Urbanism din cadrul Universităţii de Arhitectură „Ion Mincu” Bucureşti, o societate privată, Asociaţia absolvenţilor urbanişti şi peisagişti din România, Complexul Cultural „Callatis”, secţia Muzeul „Callatis” şi Primăria Mangalia.
Scopul discuţiilor este punerea la punct a tot ceea ce presupune derularea unui proiect pilot sub deviza „Design urban şi peisagistic pe litoralul românesc”. Şi, dacă vineri au discutat despre tot ce ar presupune un astfel de proiect, în week-e