eMAG, cel mai mare retailer online din România, a vândut, în primele 11 ore ale zilei de Black Friday 2013, cele mai scumpe produse online, stabilind un nou record la 45.000 de euro pentru un Mercedes-Benz, Clasa E 220 CDI Sedan.
eMAG, cel mai mare retailer online din România, a vândut, în primele 11 ore ale zilei de Black Friday 2013, cele mai scumpe produse online, stabilind un nou record la 45.000 de euro pentru un Mercedes-Benz, Clasa E 220 CDI Sedan.
BLACK FRIDAY EMAG: Pentru același model, eMAG a listat și cel mai mare discount oferit vreodată unui produs tranzacționat online de Black Friday, în valoare de 12.600 de euro. Din cele 63 de autoturisme Dacia, Ford, Mitsubishi, Hyundai și Mercedes-Benz în valoare totală de 1 milion de euro, au fost vândute 60.
“Interesul acordat autoturismelor, marea surpriză eMAG din acest an, ne-a depășit așteptările. Numai în primele 3 minute au fost vândute 4 mașini. Au fost clienți care ne-au spus că nu au dormit toată noaptea după ce au văzut oferta, de teamă că vor rata această ocazie”, declară Iulian Stanciu, Director General eMAG pentru economica.net
La ora 18:00, valoarea totală a vânzărilor eMAG era de 18 milioane de euro, stabilind un nou record. De exemplu, în 2012, vânzările totale de Black Friday plus weekend au fost de 15,7 milioane de euro. Cea mai rapidă lichidare de stoc a fost înregistrată în cazul celor 1.000 de tablete de 99 lei/bucată, care au fost vândute în primele 5 minute.
eMAG a vândut 42.000 de produse electrocasnice, de la frigidere și mașini de spălat, până la mixere, storcătoare și expresoare. În total, clienții eMAG au cumpărat 200.000 de produse și au stabilit inclusiv un nou record de trafic: 160.000 vizitatori vizitatori simultani în același timp pe un site de comerț online.
„Cu siguranță, Black Friday 2013 este și spectacolul recordurilor, dar și al miturilo