McDonald’s a preluat de la lanţurile de fast food The Counter şi Smashburger ideea de a oferi clienţilor posibilitatea de a-şi prepara singuri produsul cumpărat. Două restaurante deja au această ofertă.
Conceptul „Fă-ţi singur burgerul”, testat şi de McDonlad’s, oferă clienţilor posibilitatea de a alege singuri pâinea, brânza sosul şi topingul, ca şi burger din câteva variante semi-preparate, scrie Foodbeast.com.
Foodbeast s-a aventurat în restaurantul McDonald’s din Laguna, Orange County, pentrua testa conceptul.
Clientul plăteşte 5,79 dolari şi începe procesul.
Alege pâinea (în ambele variante, este unsă cu unt şi prăjită).
Mai mult pe Economica.net
McDonald’s a preluat de la lanţurile de fast food The Counter şi Smashburger ideea de a oferi clienţilor posibilitatea de a-şi prepara singuri produsul cumpărat. Două restaurante deja au această ofertă.
Conceptul „Fă-ţi singur burgerul”, testat şi de McDonlad’s, oferă clienţilor posibilitatea de a alege singuri pâinea, brânza sosul şi topingul, ca şi burger din câteva variante semi-preparate, scrie Foodbeast.com.
Foodbeast s-a aventurat în restaurantul McDonald’s din Laguna, Orange County, pentrua testa conceptul.
Clientul plăteşte 5,79 dolari şi începe procesul.
Alege pâinea (în ambele variante, este unsă cu unt şi prăjită).
Mai mult pe Economica.net