Magazinele participante la Black Friday au inregistrat vanzari impresionante ieri, in prima zi de reduceri.
Black Friday sau Vinerea Neagra nu inseana doar reduceri pentru clientii care asteapta aceasta zi pentru a cumpara produsele dorite la preturi mai mici, ci si o zi in care magazinele, fie ele online sau offline, reusesc sa aiba vanzari record. Site-ul yoda.ro a publicat cifrele inregistrate de cateva magazine cu ocazia Black Friday.
Magazinul F64 – pana la ora 12.00 a zilei de ieri, F64 a inregistrat comenzi in valoare totala de peste 1 milion de euro la cele mai mult de 250 de produse pe care le-a avut in oferta de Black Friday.
Site-ul eMAG – magazinul online a avut 250.000 de produse in Black Friday. Pana la ora 12:00, potrivit blogului eMAG, avem urmatoarele cifre: “100.000 de comenzi in valoare de 55 de milioane de lei.
Oktal – “Magazinul online a lansat ofertele de Black Friday la ora 00:00. A anuntat vanzari de peste 700.000 de euro doar prin comenzile inregistrate pana la ora 10:00 pe site. 2000 de persoane au comandat in primele 10 ore de la lansarea promotiilor de Black Friday”, se anunta in comunicatul de presa.
Domo – “Pe categoria televizoarelor, vanzarile pana la ora 12.00 au depasit asteptarile, clientii achizitionand peste 6.000 de televizoare. Desi s-au epuizat stocurile pentru anumite modele, Domo continua promotiile prin suplimentarea ofertei de Black Friday cu noi produse la preturi reduse, pentru a raspunde interesului crescut pentru această categorie. Categoria electrocasnicelor mari si mici a depasit 10.000 de bucati vandute pana la ora 12.00, dintre care peste 2.000 de masini de spalat, peste 1.500 de aparate frigorifice si peste 3.000 de aspiratoare. Pe segmentul dispozitivelor mobile, tabletele se afla in topul vanzarilor, fiind si produsele cele mai dorite de catre consumatori de Black Friday. Peste 3.500