Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, a declarat duminica, la Realitatea TV, ca prima linie de mare viteza pe care ministerul sau o are in vedere pentru dezvoltarea CFR Calatori este Bucuresti-Constanta, care, potrivit ministrului, "se va uni cu tronsonul de la granita cu Ungaria spre Constanta".
Intrebata daca Romania va avea linii potrivite pentru trenuri de mare viteva (TGV), ministrul a raspuns: "Sigura ca da. Prima linie de mare viteza pe care o avem in program este cea spre Constanta - Bucuresti - Constanta - care sigur ca se va uni cu tronsonul de la granita cu Ungaria spre Constanta."
Ministrul a precizat, la observatia ca in cazul asta nu va mai dura 6 ore un drum cu trenul de la Bucuresti la Constanta, ca in realitatea nu se fac 6 ore ci, dupa reabilitatea liniei de cale ferata pe tronsonul in discutie, distanta este parcursa in 2 ore jumatate. Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, a declarat duminica, la Realitatea TV, ca prima linie de mare viteza pe care ministerul sau o are in vedere pentru dezvoltarea CFR Calatori este Bucuresti-Constanta, care, potrivit ministrului, "se va uni cu tronsonul de la granita cu Ungaria spre Constanta".
Intrebata daca Romania va avea linii potrivite pentru trenuri de mare viteva (TGV), ministrul a raspuns: "Sigura ca da. Prima linie de mare viteza pe care o avem in program este cea spre Constanta - Bucuresti - Constanta - care sigur ca se va uni cu tronsonul de la granita cu Ungaria spre Constanta."
Ministrul a precizat, la observatia ca in cazul asta nu va mai dura 6 ore un drum cu trenul de la Bucuresti la Constanta, ca in realitatea nu se fac 6 ore ci, dupa reabilitatea liniei de cale ferata pe tronsonul in discutie, distanta este parcursa in 2 ore jumatate.