Reducerile afişate de retailerii electro-IT din comerţul tradiţional şi cel online i-au determinat pe clienţi să-şi învingă atitudinea „negativă“ faţă de consum şi să cumpere produse IT&C şi electrocasnice de câteva zeci de milioane de euro - în creştere cu cel puţin 40% faţă de anul precedent.
Magazinele tradiţionale de electro-IT, vânzări de 50 mil. euro într-un weekend
Altex, Domo şi Flanco, cei mai mari trei retaileri de electro-IT din România, cu afaceri de peste jumătate de miliard de euro, au realizat în weekendul 22-24 noiembrie, cu ocazia evenimentului Black Friday, vânzări cu peste 50% mai mari decât în perioada similară din 2012, semn că românii s-au lăsat convinşi de reducerile la electrocasnice mari şi mici, tablete sau telefoane.
Potrivit estimărilor ZF, vânzările au depăşit în cele trei zile 50 milioane de euro, respectiv 10% din cifra de afaceri a companiilor pe parcursul unui an.
Sute de mii de produse au fost vândute vineri în magazinele Altex, Domo şi Flanco, principalii retaileri offline de electro-IT de pe piaţa locală. Deşi evenimentul a continuat pe parcursul întregului weekend - şi unii jucători au decis să îl prelungească şi în această săptămână -, cea mai mare parte a vânzărilor, peste 50%, au fost realizate în prima zi, respectiv vineri, 22 noiembrie.
Continuarea pe ZFCorporate
Reducerile afişate de retailerii electro-IT din comerţul tradiţional şi cel online i-au determinat pe clienţi să-şi învingă atitudinea „negativă“ faţă de consum şi să cumpere produse IT&C şi electrocasnice de câteva zeci de milioane de euro - în creştere cu cel puţin 40% faţă de anul precedent.
Magazinele tradiţionale de electro-IT, vânzări de 50 mil. euro într-un weekend
Altex, Domo şi Flanco, cei mai mari trei retaileri de electro-IT din România, cu afaceri