Volkswagen examinează serios proiectul începerii producţiei unui nou sub-brand, care să ofere pieţei maşini low cost, capabile să concureze cu Dacia, informează news.ru.
Proiectul se află în faza de cercetare, iar compania subliniază că în crearea noului brand inginerii şi designerii se vor baza pe standardele Volkswagen, dar la costuri cât mai mici. Atât de mici, încât noul brand să fie în stare să concureze pe piaţă cu Dacia, notează money.ro. “Încă mai lucrăm la problema preţului noii maşini. Ne vom hotărâ să pornim acest proiect numai dacă vom fi capabili să aducem elementele de securitate, manevrabilitate, cerinţe de calitate şi confort în parametri Volkswagen. Şi, desigur, noul brand trebuie să fie profitabil, dar să păstreze fiabilitatea cu care clienţii noştri deja s-au obişnuit”, a declarat Heinz-Jakob Neusser, şeful de dezvoltare Volkswagen, la Salonul Auto de la Tokyo. Numele brandului este ţinut secret.
Volkswagen examinează serios proiectul începerii producţiei unui nou sub-brand, care să ofere pieţei maşini low cost, capabile să concureze cu Dacia, informează news.ru.
Proiectul se află în faza de cercetare, iar compania subliniază că în crearea noului brand inginerii şi designerii se vor baza pe standardele Volkswagen, dar la costuri cât mai mici. Atât de mici, încât noul brand să fie în stare să concureze pe piaţă cu Dacia, notează money.ro. “Încă mai lucrăm la problema preţului noii maşini. Ne vom hotărâ să pornim acest proiect numai dacă vom fi capabili să aducem elementele de securitate, manevrabilitate, cerinţe de calitate şi confort în parametri Volkswagen. Şi, desigur, noul brand trebuie să fie profitabil, dar să păstreze fiabilitatea cu care clienţii noştri deja s-au obişnuit”, a declarat Heinz-Jakob Neusser, şeful de dezvoltare Volkswagen, la Salonul Auto de la Tokyo. Numele brandului este ţinut secret.