Michelin continuă acţiunile de implicare în viaţa comunităţii locale, în programele naţionale şi internaţionale privind siguranţa rutieră şi, bineînţeles, în activitatea de producţie.
Acestea au fost doar câteva concluzii ale întâlnirii organizată vineri de conducerea Michelin România-Platforma Industrială Zalău cu reprezentanţi ai mass-media locală, o întâlnire informală urmată de o vizită în fabrica de anvelope Silvania Michelin. Gazda întâlnirii a fost directorul Michelin România, Jana Popa. Una dintre noutăţile în activitatea companiei este că la Zalău se fac teste pentru construcţia, începând de anul viitor, a unor anvelope destinate metroului din Paris, Tokyo şi chiar New York. „Am realizat şi realizăm foarte multe teste pentru aceste produse pentru că aici este vorba de siguranţă la cel mai înalt nivel”, a spus Jana Popa. Aceasta a adăugat în cadrul întâlnirii că „încă de la începutul activităţii sale în Zalău, Michelin s-a dezvoltat într-o manieră durabilă, păstrând echilibrul între performanţa economică, respectul faţă de mediu şi angajamentul faţă de societate. Însă această creştere sănătoasă a companiei nu ar fi fost posibilă fără aportul echipei, cea mai valoroasă resursă a noastră şi fără o implicare permanentă în dezvoltarea vieţii locale. De la proiecte de educaţie privind securitatea rutieră la sprijin pentru sănătatea locală, Michelin a încercat de-a lungul anilor să aducă o valoare adăugată în Zalău şi să facă o diferenţă în mai bine”.
Taxe şi impozite anuale de 15 milioane de euro
Valoarea taxelor şi impozitelor pe care producătorul de anvelope Michelin le plăteşte anual în România este de aproximativ 15 milioane de euro. Nu mai vorbim de implicarea în viaţa comunităţii locale prin evenimente destinate promovării siguranţei rutiere, dar şi în activitatea medicală, iar din acest punct de vedere cel mai bun exemplu poate fi m