Retailerul online eMag a realizat vineri, de Black Friday, vânzări de peste 101 milioane de lei, respectiv 23 de milioane de euro, comercializând peste 250.000 de produse, în cea mai aglomerată zi de cumpărături a anului. Contactaţi de Curierul Naţional, reprezentanţii eMag au declarat că promoţiile de Black Friday au atras peste 3,1 milioane de vizite, iar cel mai critic moment al zilei a fost când, în acelaşi timp, pe site, au fost numărate 160.000 de vizite simultan. „Ce este important de menţionat este faptul că, din cele peste 3 milioane de vizite, 450.000 au venit de pe mobil, semn că românii au cumpărat foarte mult şi de pe mobil. Cel mai activ moment pe site, în cursul zilei de vineri, a fost când în acelaşi moment am avut 160.000 de vizite, cam trei Arene Naţionale”, ne-au explicat reprezentanţii retailerului. În ciuda „asaltului”, reprezentanţii eMag au declarat că de la „6:55, când a început campania, şi până la ora 00.00, site-ul nu a picat nicio secundă”. „A fost un eveniment reuşit. Este rezultatul a şase luni de pregătire pentru această zi. Acum şase luni au început pregătirile, când am demarat discuţiile cu producătorii cu care colaborăm şi care au susţinut aceste reduceri”, ne-au mai spus reprezentanţii eMag. Surpriza din portofoliul celor de la eMag, stocul de 63 de maşini, s-a bucurat de un succes neaşteptat. S-au vândut 60 de maşini, doar trei modele de Hyundai nu s-au vândut. În schimb, eMag a reuşit să vândă un model Mercedes, de 45.000 de euro. Din cele 250.000 de produse, vândute de retailer, cele mai multe au fost electrocasnice. „Românii au căutat foarte mult electrocasnice. Am dat circa 45.000 de electrocasnice. În ceea ce priveşte celelalte categorii de produse, românii au cumpărat alte zeci de mii de telefoane, tablete şi televizoare. Unul dintre lucrurile care ne-au surprins a fost că în marketplace, pe eMag, au fost vândute peste 10.00