Veniturile retailerilor IT&C au fost cu peste 50% mai mari decât la ediţia de anul trecut a Black Friday.
Retailerii online IT&C eMag.ro, cel.ro, grupul PC Garage, f64.ro şi evomag.ro au raportat vânzări totale de peste 31 de milioane de euro la ediţia din acest an a Black Friday, în creştere faţă de anul precedent, arată datele comunicate de companii la solicitarea ZF.
EMag, liderul pieţei locale de retail online, cu vânzări estimate la 200 mil. euro în acest an, a înregistrat cele mai mari venituri de Black Friday 2013 - de 22 mil. euro (fără valoarea celor 60 de maşini comandate prin intermediul site-ului), fiind urmat la mare distanţă de ceilalţi jucători din industrie.
Cel.ro, al doilea mare jucător din retailul IT&C online, a înregistrat vânzări de 3 mil. euro faţă de 2 mil. euro în 2012. „Chiar dacă cifrele au fost mai bune ca anul trecut, totuşi acestea nu sunt foarte mari. Motivele sunt foarte simple. Nu am dorit să apelăm la angajaţi temporari şi nici spaţiul de care dispunem momentan nu ne permite o creştere a comenzilor procesate de mai mult de trei ori faţă de o zi normală. Tocmai de aceea nu am promovat foarte tare participarea la acest eveniment“, a declarat pentru ZF Tiberiu Pop, directorul general al Corsar Online, compania care deţine cel. ro. „În cifre, pentru noi Black Friday a însemnat aproape de 12.000 de comenzi în 3 zile, comenzi de 3 milioane de euro, 400.000 de vizitatori unici. Cele mai vândute produse au fost laptopurile (aproape 2.000 de bucăţi), urmate de telefoane mobile, televizoare şi tablete. Ca observaţie, ne aşteptam ca numărul de telefoane vândute să fie mai mare decât al laptop-urilor, lucru care nu s-a întâmplat“, a adăugat Pop. Continuarea pe ZFCorporate
Veniturile retailerilor IT&C au fost cu peste 50% mai mari decât la ediţia de anul trecut a Black Friday.
Retailerii online IT&C eMa