Ediția X-Factor de ieri, difuzată în direct, a atins sub un milion de români pe minut. Pe intervalul show-ului de pe Antena 1, Pro TV, cu filmele Parker și Cavalerul de oțel, a avut o audiență dublă.
Cifrele, în continuare:
NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, gala X-Factor live a atras 890.000 de români în fiecare minut. Pe intervalul programului, la Pro TV se uitau, în medie, 1,8 milioane de telespectatori la nivel național.
URBAN. Audiența X-Factor la orașe a fost de 635.000 de telespectatori pe minut. Antena 1 a fost după Pro TV, cu o audiență de peste un milion de orășeni.
COMERCIAL. Antena 1 a avut, cu X-Factor, o medie de 341.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani (6,1 rating). Pe intervalul concursului, la Pro TV se uitau 678.000 de telespectatori din acest target (12,1 rating).
Audiența posturilor TV duminică, 24 noiembrie, pe intervalul emisiunii X-Factor, la nivel NAȚIONAL:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiența posturilor TV duminică, 24 noiembrie, pe intervalul emisiunii X-Factor, în mediul URBAN:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Ediția X-Factor de ieri, difuzată în direct, a atins sub un milion de români pe minut. Pe intervalul show-ului de pe Antena 1, Pro TV, cu filmele Parker și Cavalerul de oțel, a avut o audiență dublă.
Cifrele, în continuare:
NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, gala X-Facto