Echipa Radio Guerrilla vrea să relanseze radioul în 3 localităţi - Sibiu, Suceava şi Rădăuţi -, dar postul ar putea emite cu denumirea Eu-Inimă-Radio, întrucât situaţia mărcii Guerrilla este incertă, a declarat Mihai Dobrovolschi, luni, în faţa membrilor Consiliului Naţional al Audiovizualului.
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) organizează, începând de luni, un concurs pentru atribuirea unui număr total de 27 de frecvenţe de radio generaliste.
Societatea Dobrolific SRL, care-l are ca asociat unic pe Mihai Dobrovolschi, s-a înscris la concursul organizat de CNA cu două proiecte de posturi de radio generaliste - Radio Guerrilla (pentru care a solicitat frecvenţe la Rădăuţi şi Suceava) şi Eu-Inimă-Radio (pentru care a solicitat frecvenţe la Rădăuţi, Sibiu şi Suceava).
Prezent în faţa CNA la concursul de luni, Mihai Dobrovolschi a spus că propunerea "ciudată" a celor două proiecte de radio - Radio Guerrilla şi Eu-Inimă-Radio - provine "din istoria învolburată a mărcii Guerrilla".
El a spus că echipa Guerrilla a fost nevoită să apeleze "la un astfel de amestec", pentru că, în prezent, situaţia mărcii Guerrilla este necunoscută. "Noi am făcut demersuri să vedem cine deţine marca Guerrilla şi nimeni nu poate să ne spună (...) La OSIM este înregistrată pe o firmă care nu mai activează, firma Polifonic (...) Bineînţeles că ne-ar conveni să continuăm pe brandul crescut de noi, respectiv Guerrillla, dar, dacă cineva vine cu dovada că deţine marca Guerrilla, va trebui să refacem proiectul Guerrilla cu alt brand", a explicat Mihai Dobrovolschi, precizând că decizia de a se prezenta la concursul CNA şi cu proiectul de radio Eu-Inimă-Radio "este un fel de măsură profilactică".
Dobrovolschi a mai spus că au fost semnale că în spatele societăţii Polifonic, care nu mai activează, dar care deţine încă marca Guerrilla, s-ar afla o societate d