Weekendul care s-a încheiat, respectiv cele trei zile în care retailerii au organizat campanii de reduceri sub umbrela Black Friday, a rotunjit cu circa 80 de milioane de euro conturile magazinelor de electroIT atât în online, cât şi în comerţul tradiţional.
Creşterea s-a văzut însă şi în businessul companiilor de curierat, care spun că unii clienţi au avut comenzi şi de zece ori mai mari decât într-o perioadă normală.
„Românii au comandat foarte multe produse online. Volumul de colete pe care le-am expediat luni (ieri - n.red.) pentru comenzile de vineri a fost cu 55% mai mare faţă de 70.000 de colete pe zi în medie“, a spus Adrian Mihai, unul dintre acţionarii companiei de curierat FAN Courier.
Mihai adaugă că unii clienţi au avut comenzi de zece ori mai mari faţă de o perioadă normală. FAN Courier distribuie colete pentru eMag, PC Garage, Flanco, Domo şi alţii. Continuarea pe ZFCorporate
Weekendul care s-a încheiat, respectiv cele trei zile în care retailerii au organizat campanii de reduceri sub umbrela Black Friday, a rotunjit cu circa 80 de milioane de euro conturile magazinelor de electroIT atât în online, cât şi în comerţul tradiţional.
Creşterea s-a văzut însă şi în businessul companiilor de curierat, care spun că unii clienţi au avut comenzi şi de zece ori mai mari decât într-o perioadă normală.
„Românii au comandat foarte multe produse online. Volumul de colete pe care le-am expediat luni (ieri - n.red.) pentru comenzile de vineri a fost cu 55% mai mare faţă de 70.000 de colete pe zi în medie“, a spus Adrian Mihai, unul dintre acţionarii companiei de curierat FAN Courier.
Mihai adaugă că unii clienţi au avut comenzi de zece ori mai mari faţă de o perioadă normală. FAN Courier distribuie colete pentru eMag, PC Garage, Flanco, Domo şi alţii. Continuarea pe ZFCorporate @