După Black Friday 2013, magazinele îşi fac bilanţul. A fost un an mai productiv decât precedenţii. evoMAG anunţă că a avut vânzări de peste 1,5 milioane de euro, iar comanda medie a fost de aproximativ 650 de lei.
„Minutul de aur” pentru evoMAG a fost înregistrat la ora 00:46, pe 22 noiembrie, când pe site erau aproximativ 10.000 de vizitatori unici. Tot în acel minut s-au înregistrat 355 de comenzi. Până la ora 09:00 se epuizase deja 65% din stocul de produse care a fost însă suplimentat pentru a veni în sprijinul cererii mari. Valoarea medie a unei comenzi a crescut cu peste 17% faţă de Black Friday 2012, până la 645 de lei (145 de euro). Vânzările totale înregistrate de evoMAG în cele trei zile cât a durat această campanie de reduceri au urcat la 1,6 milioane de euro.
„Trei zile de vânzări au generat 10,7% din cifra de afaceri, luând în calcul estimarea noastră pentru acest an, de 15 milioane de euro“, a spus Mihai Pătraşcu, director evoMAG. Cât priveşte traficul de pe site înregistrat în cele trei zile de reduceri, acesta a fost cu 66% mai mare în compariţie cu cel înregistrat în campania de Black Friday de anul trecut. Site-ul evoMAG a primit astfel 415.000 de vizite.
„Am fost mult mai bine pregătiţi în 2013 pentru acest eveniment. Pregătirile au început în urmă cu aproximativ 4 luni de zile, cu negocierea produselor. Am avut active în perioada de vârf 21 de servere, al căror grad de solicitare a fost de numai 25%. Toate aceste lucruri ne-au asigurat un uptime de 100%“, a mai spus Mihai Pătraşcu.
Mai jos este un infografic furnizat de către evoMAG în care este detaliat parcursul acestui magazin de-a lungul campaniei de reduceri Black Friday.
Hai să discutăm pe Facebook „Tech Adevărul“
Află ultimele noutăţi despre Black Friday 2013:
eMAG după Black Friday: un român a comandat o maşină pe mobil, iar tabletele au mers mai