Comercianții se folosesc în perioada reducerilor de Black Friday de tot felul de șiretlicuri care îi lasă pe clienți cu ochii în soare. În anii trecuți, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor a înregistrat sute de reclamații de „vinerea neagră”, majoritatea semnalând probleme din categoria comerțului online, unde produsul pe care îl pre-comandau nu mai era în stoc, deși inițial acesta figura ca existând în depozitul magazinului.
Lucrurile au stat exact pe dos anul acesta în perioada reducerilor de Black Friday în Cluj-Napoca, spre surpriza Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorilor Regiunea Nord-Vest. O singură sesizare a fost depusă de un clujean care a rămas cu „buza umflată” după ce a încercat să își cumpere la un preț redus un produs aflat la promoție.
„Am primit până în prezent numai o singură reclamație. O persoană din Cluj-Napoca ne-a spus că a fost înșelat la achiziționarea unui televizor. Mai exact, acesta a mers în reprezentanța unui magazin, a vrut să-și cumpere un televizor, pe care l-a și plătit, iar cu puțin timp înainte să îl ridice și să-l ducă acasă a constatat că produsul respectiv era rezervat. Această sesizare este în lucru, iar alte amănunte nu pot fi acum dezvăluite”, au declarat pentru citynews.ro reprezentanți ai OPC Cluj.
Comisarii OPC mărturisesc că se așteptau la numeroase plângeri în aceste zile. CITEȘTE și
Isteria Black Friday i-a cuprins și pe clujeni. S-au înghesuit la reduceri cu noaptea în cap (FOTO/VIDEO)
Sursa foto: arhiva citynews.ro