Platforma de marketing afiliat Profitshare a generat de la începutul anului şi până în prezent vânzări de aproximativ 260 de milioane de lei, din care 15 milioane doar de Black Friday. Marketingul afiliat este o formă de marketing online care se bazează pe modele de plată pe performanţă şi Cost pe Acţiune. "Platforma Profitshare a generat până în prezent vânzări de aproape 260 mil. lei. Estimăm că până la finalul anului vom colabora cu peste 100 de magazine online", a declarat, într-un comunicat, remis redacţiei, Marius Pahomi, director general al Conversion Marketing. De Black Friday, cele 34 de magazine online afiliate la platforma Profitshare au înregistrat un nivel-record al rezultatelor generate prin intermediul marketingului afiliat: din peste 1,3 milioane de click-uri au fost livrate peste 25.000 de comenzi în valoare de 15 milioane de lei. "Datorită tehnologiilor de retargetare şi profilare atât a site-urilor din reţea, cât şi a vizitatorilor, Profitshare reuşeşte să genereze volume de vânzări raportate la număr de click-uri cu eficienţă cel puţin dublă faţă de reţelele concurente. Această tehnologie a fost dezvoltată în ultimii 4 ani şi a reprezentat unul dintre principalele motoare de creştere a eMAG, iar acum este pusă la dispoziţia oricărui magazin online din România", a mai declarat Pahomi. Profitshare a avut o cotă de piaţă de peste 65% din marketingul afiliat în Black Friday.
Prin intermediul Profitshare, aproape un milion de posibili cumpărători au vizitat magazinele din reţea. "Mai important decât valoarea vânzărilor generate este procentul mare de clienţi noi, aflaţi la prima achiziţie de la magazinul respectiv", a mai spus oficialul Conversion Marketing.
În prezent, Conversion Marketing îşi desfăşoară activitatea pe pieţele din România, Bulgaria şi Ungaria, lucrând pentru clienţi precum eMAG, Flanco, Mercador.ro, Autovit.ro, Oriflame