De Black Friday 2013, F64, cel mai mare magazin online de produse şi accesorii foto-video a reuşit să vândă 14.800 de produse, cu 75% mai mult decât în 2012. Veniturile totale au fost de 9 milioane de lei.
Serverul F64 a fost uptime aproape 99% din timp, iar în primele 12 ore s-au comandat 55% din produse, cu o medie de zece produse pe minut.
Prima livrare a avut loc chiar în noaptea de 22 noiembrie, la ora 00:40. În numai 40 minute de la plasarea comenzii, un membru al echipei de product manageri F64 a livrat personal aparatul comandat de primul client din Bucureşti.
Prima comandă online a venit din Timişoara şi a conţinut un aparat mirrorless. Apoi, până la răsărit s-au livrat primele două transporturi, aşa că o parte dintre clienţi s-au putut bucura chiar în ziua de vineri de achiziţiile lor.
Black Friday - prima parte
După prima zi de Black Friday, derulată cu o săptămână mai devreme decât era tradiţional fixată, magazinele pot spune că sunt „pe negru“ şi nu „pe roşu“ în ceea ce priveşte profitul. eMAG şi-a suplimentat stocurile cu 30.000 de produse, evoMAG cu peste 5.500 de produse şi F64, cel mai mare magazin în domeniul echipamentelor foto-video, a vândut în prima parte a zilei cu o medie de 10 produse pe minut. La F64, promoţiile ţin până duminică. În ceea ce priveşte magazinele tradiţionale, Flanco a înregistrat, până la ora 14.00, vânzări de 53 de mii de produse cu 185 de mii de oameni trecându-i pragurile celor 82 de magazine pe care le are deschise. Ca în cazul F64, promoţiile ţin până duminică. Pe de altă parte, Domo a ajuns la vânzări de 4 milioane de euro până la ora 12.00, deşi în online nu a excelat, ba dimpotrivă. A raportat vânzări foarte bune în gama electrocasnicelor mici şi mari şi în gama televizoarelor. Are 97 de magazine în reţeaua sa. Toate informaţiile despre Black Friday pot fi găsite mai jos Ştirile zilei s