Mediafax Group transforma brandul ProSport, din 9 decembrie, într-un model de business modern, oferind cititorilor săi, pe lângă experienţa digitală completă şi un nou format tipărit cu apariţie săptămânală, ca supliment al Ziarului Financiar.
În această transformare, ProSport continuă să fie alături de sportivii nostri şi să prezinte pasiunea, sacrificiul şi perseverenţa lor.
"Echipa ProSport şi-a fixat obiective importante pentru perioada următoare, iar schimbarea modelului de business reprezintă o adevărată provocare. Ne vom concentra pe tot ceea ce înseamnă digital şi ne vom adresa şi mai mult decât până acum practicanţilor de sport, pe care îi aşteptam în continuare la evenimentele noastre. Trebuie să ne reinventăm şi o vom face împreună cu sutele de mii de oameni care ne citesc şi ne privesc zilnic", declară Lucian Lipovan, redactor şef ProSport.
"Viitorul acestui produs este în digital, iar experienţa Gândul, care, în doar doi ani, a devenit unul dintre cele mai importante siteuri din România, ne face sa fim încrezători că vom putea repeta succesul şi cu brandul Prosport", declară Orlando Nicoară, CEO Mediafax Group.
Cu o istorie de peste 15 ani pe piaţa media românească, ProSport este ziarul de sport care a inovat mereu şi a schimbat modul de a scrie despre sport: primul ziar full color, primele ediţii în străinătate, primele ediţii la stadion, primul ziar 3D.
Mediafax Group transforma brandul ProSport, din 9 decembrie, într-un model de business modern, oferind cititorilor săi, pe lângă experienţa digitală completă şi un nou format tipărit cu apariţie săptămânală, ca supliment al Ziarului Financiar.
În această transformare, ProSport continuă să fie alături de sportivii nostri şi să prezinte pasiunea, sacrificiul şi perseverenţa lor.
"Echipa ProSport şi-a fixat obiective importante pentru perioada următoare, iar