O parte dintre comerciantii si-au anuntat vanzarile de Black Friday si, fara exceptie, vorbim de cifre record. In articol sunt incluse doar companiile care ne-au comunicat date si trebuie mentionat ca unele bilanturi sunt valabile pentru trei zile fiindca Black Friday dureaza anul acesta diferit de la companie la companie.
eMAG
Pe parcursul zilei de Black Friday, la eMAG au fost comandate 250.000 de produse, in valoare totala de 23 milioane de euro. Compania a vandut si 60 de autoturisme de peste un milion de euro si spune ca are cerere pentru alte 300.
La startul Black Friday, ora 06:55, pe site-ul eMAG erau 100.000 de oameni. In momentul de varf, au fost 160.000 de vizitatori simultan pe site, iar pe parcursul intregii zile, cel mai mare retailer online din Romania a primit 3,1 milioane de vizite.
Cea mai mare comanda plasata de pe telefonul mobil, echivalentul a 22.000 de euro, a fost un Ford Kuga. Tot de pe telefonul mobil a fost comandat si un televizor 4K, redus de la 22.000 de lei la 17.000 de lei.
Din categoria auto a venit, in acest an, si cel mai scump produs comandat online: Mercedes-Benz, Clasa E 220 CDI Sedan, in valoare de 45.000 de euro. Primul autoturism, un Ford Focus, a fost deja livrat in Bucuresti.
In total, clientii eMAG au cumparat, de Black Friday, 40.000 de tablete, 30.000 de telefoane, 10.000 de televizoare, 12.000 de camere foto si video, 45.000 de produse electrocasnice, de la frigidere si masini de spalat, pana la mixere, storcatoare si expresoare.
Flanco
Flanco a avut magazinele deschise de la ora 6.00 vineri vanzarile fiind de 45 milioane lei pana la 20.00, iar numarul de oameni care au intrat in magazine a fost de 370.000.
"In primele 14 ore de Black Friday, Flanco a atins 80% din volumul de vanzari obtinut anul trecut in toate cele tre