Cotidianul Pro Sport își încetează apariția cotidiană pe hârtie din 9 decembrie, scrie Mediafax.
Din decembrie, Pro Sport va avea o variantă tipărită o singură dată pe săptămânăx, ca supliment al Ziarului Financiar.
Lucian Lipovan, redactor-șef ProSport:
“Echipa ProSport şi-a fixat obiective importante pentru perioada următoare, iar schimbarea modelului de business reprezintă o adevărată provocare. Ne vom concentra pe tot ceea ce înseamnă digital şi ne vom adresa şi mai mult decât până acum practicanţilor de sport, pe care îi aşteptam în continuare la evenimentele noastre. Trebuie să ne reinventăm şi o vom face împreună cu sutele de mii de oameni care ne citesc şi ne privesc zilnic.”
Orlando Nicoară, CEO Mediafax Group:
“Viitorul acestui produs este în digital, iar experienţa Gândul, care, în doar doi ani, a devenit unul dintre cele mai importante siteuri din România, ne face sa fim încrezători că vom putea repeta succesul şi cu brandul Prosport”
Cotidianul Pro Sport își încetează apariția cotidiană pe hârtie din 9 decembrie, scrie Mediafax.
Din decembrie, Pro Sport va avea o variantă tipărită o singură dată pe săptămânăx, ca supliment al Ziarului Financiar.
Lucian Lipovan, redactor-șef ProSport:
“Echipa ProSport şi-a fixat obiective importante pentru perioada următoare, iar schimbarea modelului de business reprezintă o adevărată provocare. Ne vom concentra pe tot ceea ce înseamnă digital şi ne vom adresa şi mai mult decât până acum practicanţilor de sport, pe care îi aşteptam în continuare la evenimentele noastre. Trebuie să ne reinventăm şi o vom face împreună cu sutele de mii de oameni care ne citesc şi ne privesc zilnic.”
Orlando Nicoară, CEO Mediafax Group:
“Viitorul acestui produs este în digital, iar experienţa Gândul, care, în doar doi ani, a devenit unul dintre cele mai importante siteur