Retailerul online emag.ro a vândut peste 250.000 de produse în perioda campaniei de reduceri Black Friday, valoarea comenzilor totalizând 23 milioane de euro, cu un milion de euro mai mult decât nivelul estimat.
Anterior, conducerea eMAG a estimat că vânzările în timpul campaniei Black Friday vor atinge 98 milioane de lei (22 milioane de euro).
"Numărul mare de produse din oferta specială de Black Friday şi reducerile în valoare totală de 10 milioane de euro au susţinut dublarea comenzilor faţă de anul trecut", a declarat directorul general al Dante International, Iulian Stanciu, citat de Mediafax.
La startul Black Friday, 22 noiembrie, ora 06:55, pe site-ul eMAG erau 100.000 de vizitatori. În momentul de vârf au fost 160.000 de vizitatori simultan pe site, iar pe parcursul ȋntregii zile cel mai mare retailer online din România a primit 3,1 milioane de vizite.
Creşterea traficului faţă de anul trecut a fost susţinută de zona de terminale mobile, care a generat 450.000 de vizite şi 13.000 de comenzi.
Maşină comandată pe mobil
Cea mai mare comandă plasată de pe telefonul mobil, echivalentul a 22.000 de euro, a fost un Ford Kuga. Tot de pe telefonul mobil a fost comandat şi un televizor 4K, redus de la 22.000 de lei la 17.000 de lei.
Toate produsele din oferta de Black Friday sunt din gama curentă, iar trei sferturi au fost lansate ȋn 2013.
Livrarea produselor a ȋnceput de vineri, iar jumătate dintre acestea vor ajunge la clienţi ȋn cursul zilei de marţi, 25 noiembrie. Până la data de 29 noiembrie, toate comenzile vor fi livrate, potrivit sursei citate.
Mai multe tablete decât telefoane
În total, clienţii emag.ro au cumpărat, de Black Friday, 40.000 de tablete, 30.000 de telefoane, 10.000 de televizoare, 12.000 de camere foto şi video, 45.000 de produse electrocasnice, de la frigidere şi maşini de spălat