Ghaith Al Ghaith, CEO al companiei aeriene low-cost flydubai, care a transportat anul trecut 5,1 milioane de pasageri şi care are zboruri şi pe ruta Bucureşti - Dubai, spune că este mulţumit de rezultatele obţinute pe piaţa locală şi că are în plan majorarea frecvenţei de operare pe această rută.
Compania aeriană a intrat cu zboruri spre Dubai din România în octombrie 2012, cu trei curse pe săptămână de pe aeroportul Henri Coandă (Otopeni), cel mai mare din ţară, spre terminalul doi al Dubai International Airport. Pe piaţa locală compania aşteaptă 20.000 de pasageri anul acesta.
„Pe ruta Bucureşti - Dubai există cerere pentru călătorii de afaceri, dar şi pentru vacanţe. (…) Avionul din Bucureşti are locuri la business class pentru că a existat cerere“, a spus Ghaith Al Ghaith, prezent la salonul aeronautic Dubai Airshow, organizat în perioada 17-21 noiembrie în emiratul Dubai.
Cum se face profit
Ghaith a explicat că pentru a obţine profit în aviaţie este esenţial ca firma să opereze după modelul low-cost în ceea ce priveşte gestionarea costurilor şi să ofere servicii cât mai variate pasagerilor pentru a se diferenţia de concurenţă. Continuarea pe ZFCorporate
Ghaith Al Ghaith, CEO al companiei aeriene low-cost flydubai, care a transportat anul trecut 5,1 milioane de pasageri şi care are zboruri şi pe ruta Bucureşti - Dubai, spune că este mulţumit de rezultatele obţinute pe piaţa locală şi că are în plan majorarea frecvenţei de operare pe această rută.
Compania aeriană a intrat cu zboruri spre Dubai din România în octombrie 2012, cu trei curse pe săptămână de pe aeroportul Henri Coandă (Otopeni), cel mai mare din ţară, spre terminalul doi al Dubai International Airport. Pe piaţa locală compania aşteaptă 20.000 de pasageri anul acesta.
„Pe ruta Bucureşti - Dubai ex