Din cauza biletelor scumpe şi a rezultatelor proaste din grupele Ligii Campionilor, roş-albaştrii vor evolua marţi, în cel mai important meci al sezonului, cu Schalke (21.45, TVR 1, DigiSport1 şi DolceSport 1), pe un stadion pe jumătate gol.
De la meciul-tur cu Legia (1-1), din 21 august, din play-off-ul pentru calificarea în grupele Ligii Campionilor, Steaua „pierde“ fani constant, în cea mai tare competiţie intercluburi.
50.655 de suporteri s-au aflat atunci în tribunele de pe „Arena Naţională“, cea mai mare audienţă a roş-albaştrilor în acest sezon, pe teren propriu.
Cu ajutorul rezultatului de la Varşovia (2-2), echipa lui Reghecampf a ajuns în grupele Ligii Campionilor, apoi oficialii roş-albaştrilor şi-au făcut planurile.
Se aşteptau la arene pline, care să-i împingă de la spate, dar preţurile biletelor le-au dat peste cap calculele.
De la 50.000 la 23.000 de spectatori
La începutul lui septembrie, Steaua a pus în vânzare pachete pentru toate cele trei meciuri din grupe, dar preţurile între 210 lei (cele mai ieftine, de la peluză) şi 1.650 lei (cele mai scumpe, la VIP) nu i-au atras pe fani.
Roş-albaştrii n-au vândut decât 13.000 de pachete, apoi nu i-a ajutat nici debutul din competiţie, eşecul la scor de la Schalke, 0-3. La primul meci pe teren propriu în grupele Ligii Campionilor, deşi adversarul a fost Chelsea, în tribune n-au fost decât 36.713 de suporteri.
Cu 16.287 mai puţini decât în primăvară, cu aceeaşi echipă, în Liga Europa. Şi preţul biletelor pentru acest meci a fost destul de piperat, între 90 şi 650 de lei. A urmat încă un eşec (0-4), apoi o nouă scădere a audienţei, la următoarea partidă de Ligă, deşi aici a contat probabil şi numele adversarului.
Cu Basel (1-1), în tribunele de pe „Arena Naţională“ nu s-au aflat decât 23.899 de s