„Isteria” cumpărăturilor la preţ redus nu a ţinut decât câteva ore, vineri dimineaţă
Anul acesta „Black Friday” a devenit „Black Weekend” în majoritatea magazinelor. Poate tocmai faptul că perioada reducerilor s-a întins pe trei zile a făcut ca atmosfera să fie una respirabilă, iar lumea nu s-a călcat în picioare. Cu o singură excepţie, câteva ore, vineri dimineaţă, la deschiderea unor magazine de electrocasnice şi IT.
„Isteria” nu a ţinut decât câteva ore
Vineri dimineaţă, uşile s-au deschis mai repede pentru „vânătorii” de reduceri, în unele locuri chiar de la ora 6.00. Ca să poată prinde produse cu preţ redus, oamenii s-au trezit cu noapte-n cap şi au ajuns în faţa vitrinelor chiar înainte de deschiderea magazinelor. Chiar dacă au stat o dată la coadă să intre, încă o dată să fie serviţi şi a treia oară la casă, pentru plata produselor achiziţionate, cei cuprinşi de febra Black Friday nu au fost deloc deranjaţi.
Până pe la prânz, însă, majoritatea produselor „ţintă” au fost epuizate din stoc, condiţii în care interesul clienţilor a început să scadă. Cine ar fi vrut, spre exemplu, un smartphone Samsung Galaxy S3, redus de la 1.900 la 1.600 de lei, nu a mai avut nici o şansă de pleca cu el acasă după ora 10.00. Ceva îmbulzeală s-a creat într-un singur loc, la case, semn că totuşi procentul vânzărilor a fost peste media obişnuită. „Lumea a venit de dimineaţă, nu e înghesuială, avem un flux constant de clienţi. Ţinând cont că reducerile ţin tot weekendul, ne aşteptăm la acelaşi lucru şi mâine şi poimâine”, declarau vânzătorii la câteva ore de la start. Braşovenii au venit într-adevăr constant şi sâmbătă şi duminică, dar mai puţini faţă de prima zi, magazinele arătând ca în orice alt sfârşit de săptămână.
Puteai vedea în magazine tineri care căutau, în special, gadget-uri, computere şi tehnologie de ultimă oră, dar şi bunici şi b