Lucrările la pista aeroportului internaţional Braşov-Ghimbav au fost întrerupte până la primăvară.
„Conform Legii construcţiilor, din 15 noiembrie am solicitat oficial firmei Vectra Service măsuri de conservare a lucrărilor având în vedere că temperaturile au scăzut pe timpul nopţii sub minus cinci grade şi conform tehnologiei de turnare a betonului la pistă, la temperaturi de sub cinci grade calitatea betonului ce urmează a fi turnat este periclitată. Firma ne-a trimis măsurile luate pentru conservarea lucrărilor urmând a fi reluate atunci când temperatura va permite“, precizează vicepreşedintele CJ, Mihai Pascu.
Potrivit acestuia, pista este finalizată în totalitate din punct de vedere al lucrărilor de infrastructură, iar în ceea ce priveşte turnarea ultimului strat, cel de beton de 41 de cm, lucrările sunt realizate în proporţie de 50%, urmând ca restul să fie turnat când temperaturile vor permite.
Pista are o lungime de 2920 de metri şi 45 de metri lăţime. În urmă cu o lună, preşedintele CJ, Aristotel Căncescu, declara că dorinţa sa este ca, în 2016, de pe aeroportul din Braşov să se poată zbura. Preşedintele CJ mai declara că se caută în continuare investitori care să execute terminalul, pentru care, deocamdată, CJ nu deţine fondurile necesare.
Lucrările la pista aeroportului internaţional Braşov-Ghimbav au fost întrerupte până la primăvară.
„Conform Legii construcţiilor, din 15 noiembrie am solicitat oficial firmei Vectra Service măsuri de conservare a lucrărilor având în vedere că temperaturile au scăzut pe timpul nopţii sub minus cinci grade şi conform tehnologiei de turnare a betonului la pistă, la temperaturi de sub cinci grade calitatea betonului ce urmează a fi turnat este periclitată. Firma ne-a trimis măsurile luate pentru conservarea lucrărilor urmând a fi reluate atunci când temperatura va permite“, precizează vicepre