Flanco, cel mai dinamic lant de retail electro-IT, anunta rezultatele de vanzari pentru campania Black Friday 2013, derulata in perioada 22-24 noiembrie. Astfel, la a treia editie de Black Friday la Flanco, s-au inregistrat vanzari de 72 milioane lei, cu 31% mai mult decat la editia anterioara.
Peste 750.000 de vizitatori au trecut pragul magazinelor Flanco. Dintre acestia, peste 120.000 au ales cel putin un produs din oferta Black Friday in cele trei zile de campanie.
„Anul acesta Black Friday a confirmat comportamentul consumatorilor din primele zece luni ale anului, preferintele lor indreptandu-se spre produsele de mobilitate si spre cele care incorporeaza tehnologie avansata. Rezultate remarcabile s-au inregistrat pe categoriile de tablete si telefoane smart, unde s-au vandut de 4, respectiv de 5 ori mai multe produse fata de anul trecut”, spune Violeta Luca CEO Flanco. „Totodata, am remarcat un pragmatism ridicat al cumparatorilor care ne-au aratat in acest weekend ca stiu ce-si doresc, sunt informati si aleg ofertele in cunostinta de cauza”.
Romanii au cautat produsele cu tehnologie de ultima generatie
In cadrul campaniei Black Friday s-au distins produsele premium, cu o crestere semnificativa a ponderii in mixul de vanzari. Cele mai cautate produse din oferta Black Friday au fost televizoarele Smart, care au reprezentat mai mult de jumatate din vanzarea totala de televizoare, notebook-urile, tabletele, telefoanele smart si produsele electrocasnice incorporabile. Ponderea segmentelor a fost echilibrata, mixul de categorii din oferta Black Friday fiind conceput astfel incat sa raspunda cererii pentru toate familiile de produse relevante.
In 2013, stocul total al produselor din oferta a numarat peste 450.000 de unitati, iar peste 2.000 de repere unice au fost incluse in campanie, cu reduceri de pret situate intre 10% si 80%. In