Mediafax Group transforma brandul ProSport, din 9 decembrie, urmand ca acesta sa apara zilnic in format digital complet, dar pe print va avea doar o aparitie saptamanala, ca supliment al Ziarului Financiar.
"Echipa ProSport si-a fixat obiective importante pentru perioada urmatoare, iar schimbarea modelului de business reprezinta o adevarata provocare. Ne vom concentra pe tot ceea ce inseamna digital si ne vom adresa si mai mult decat pana acum practicantilor de sport, pe care ii asteptam in continuare la evenimentele noastre. Trebuie sa ne reinventam si o vom face impreuna cu sutele de mii de oameni care ne citesc si ne privesc zilnic", declara Lucian Lipovan, redactor sef ProSport.
"Viitorul acestui produs este in digital, iar experienta Gandul, care, in doar doi ani, a devenit unul dintre cele mai importante siteuri din Romania, ne face sa fim increzatori ca vom putea repeta succesul si cu brandul Prosport", declara Orlando Nicoara, CEO Mediafax Group, citati de Mediafax.
Mediafax Group transforma brandul ProSport, din 9 decembrie, urmand ca acesta sa apara zilnic in format digital complet, dar pe print va avea doar o aparitie saptamanala, ca supliment al Ziarului Financiar.
"Echipa ProSport si-a fixat obiective importante pentru perioada urmatoare, iar schimbarea modelului de business reprezinta o adevarata provocare. Ne vom concentra pe tot ceea ce inseamna digital si ne vom adresa si mai mult decat pana acum practicantilor de sport, pe care ii asteptam in continuare la evenimentele noastre. Trebuie sa ne reinventam si o vom face impreuna cu sutele de mii de oameni care ne citesc si ne privesc zilnic", declara Lucian Lipovan, redactor sef ProSport.
"Viitorul acestui produs este in digital, iar experienta Gandul, care, in doar doi ani, a devenit unul dintre cele mai importante siteuri din Romania, ne face sa fim increzatori ca vom p