În perioada 22-24 noiembrie, Domo a înregistrat vânzări cumulate de 15,1 milioane de euro, din care 12,3 milioane de euro în reţeaua de magazine şi 2,8 milioane în magazinul online.
Televizoarele au fost, în continuare, cele mai vândute produse, înregistrând un procent de 40% din vânzările din această perioadă.
Pe locul doi s-au clasat electrocasnicele mari cu 28,6%, urmate de categoria IT&C cu 20,06%, majoritatea produselor achiziţionate din această categorie fiind tablete (40%).
„Peste 70.000 de români au ales să facă cumpărăturile de Black Friday în magazinele Domo, atât din retailul tradiţional cât şi din online, cei mai mulţi dintre ei având o lista de cumpărături de cel puţin două produse. În total, am vândut peste 141 de mii de produse”, a declarat Ligia Roşu, Marketing Manager Domo.
Black Friday la Domo continuă până pe 28 noiembrie, cu stocuri suplimentare şi noi produse în ofertă.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Totul despre Black Friday Bilanţul evoMAG după Black Friday: vânzări mari după trei zile de reduceri După Black Friday 2013, magazinele îşi fac bilanţul. A fost un an mai productiv decât precedenţii. evoMAG anunţă că a avut vânzări de peste 1,5 milioane de euro, iar comanda medie a fost de aproximativ 650 de lei. Black Friday de două ori la QuickMobile: după 12.000 de produse vândute vineri, încearcă şi săptămâna aceasta Campania Early Black Friday, desfăşurată pe 22 noiembrie, a adus companiei QuickMobile vânzări de peste 1,2 milioane de euro. Cu peste 12.000 de produse vândute, QuickMobile a depăşit cu mult previziunile făcute pentru campania din acest an, atât din punct de vedere al volumului de vânzare, cât şi din punct de vedere al vizitatorilor. Bilanţul Black Friday la F64: cu 75% mai multe vânzări şi peste 14.000 d