Despre Cori Grămescu se poate spune că a dezvoltat o afacere al cărei prim client fidel a fost şi a rămas. Acum se pregăteşte să o ducă la un nou nivel. Un indiciu de business – promovează un stil de viaţă sănătos
O acţiune „semisinucigaşă“. Aşa descrie, acum, Cori Grămescu (30 de ani) decizia de a cumpăra, în 2008, sala de fitness LadyFit, în care activase ca manager şi ca antrenor. Exact în momentul „intrării oficiale“ a crizei în România, „eu tocmai preluasem un contract cu o chirie de 7.000 euro pe lună. Mai aveam doar 80 de cliente“, îşi aminteşte ea. Şi dacă preţul de achiziţie a fost mic – „(...) doar 5.000 de euro pentru că era un business în faliment“ -, costurile de renovare a sălii au fost de opt ori mai mari. Prima investiţie făcută „nu se vede, dar se simte“, pentru a păstra o formulare care-i aparține - „Numai sistemul de ventilaţie a costat 30.000 de euro. Restul banilor sunt în pereţii de rigips şi mâna de lucru“. În paralel, şi-a renegociat chiria, care i-a scăzut „la mai bine de jumătate“. „În primele patru luni nu am avut bani să plătesc echipă de curăţenie. Eu spălam parchetul, dezinfectam băile, toaletele - se confesează ea - , dar a fost o lecţie bună, pentru că am înţeles că doar prin muncă poţi să construieşti ceva durabil. Nu există scurtăruri“.
Bilanţul de-acum e mulţumitor: în termeni de notorietate, Cori Grămescu e una dintre cele mai căutate antrenoare personale de fitness şi nutriţionişte din Bucureşti. Când vine vorba de business, LadyFi înseamnă „o echipă de 11 fete, o contabilă, un număr mediu de 350 de abonamente pe lună, cu o creştere semnificativă primăvara şi la început de vară. Este o sală exclusiv pentru femei, iar valoarea medie a unui abonament este undeva la 45 de euro“, rezumă ea.
A slăbit 40 de kilograme
Povestea antrenoarei originară din Craiova e una aproape americană. Î