Pe parcursul zilei de Black Friday, la eMAG au fost comandate 250.000 de produse, în valoare totală de 23 milioane de euro;Record de trafic de pe mobil: 450.000 de vizite și 13.000 de comenzi; Autoturisme de peste 1 milion de euro comandate pe eMAG
BLACK FRIDAY. La eMAG, cel mai mare retailer online din România, s-au comandat, de Black Friday, 250.000 de produse ȋn valoare totală de 23 milioane de euro. „Numărul mare de produse din oferta specială de Black Friday și reducerile în valoare totală de 10 milioane de euro au susținut dublarea comenzilor față de anul trecut”, declară Iulian Stanciu, Director General eMAG.
La startul Black Friday, ora 06:55, pe site-ul eMAG erau 100.000 de oameni. În momentul de vârf, au fost 160.000 de vizitatori simultan pe site, iar pe parcursul ȋntregii zile, cel mai mare retailer online din Romȃnia a primit 3,1 milioane de vizite. Creşterea traficului față de anul trecut a fost susţinută de zona de mobile, care a generat 450.000 de vizite şi 13.000 de comenzi.
Cea mai mare comandă plasată de pe telefonul mobil, echivalentul a 22.000 de euro, a fost un Ford Kuga. Tot de pe telefonul mobil a fost comandat şi un televizor 4K, redus de la 22.000 de lei la 17.000 de lei. Toate produsele din oferta de Black Friday sunt din gama curentă, iar trei sferturi au fost lansate ȋn 2013.
Livrarea produselor a ȋnceput de vineri, iar jumătate dintre acestea vor ajunge la clienţi ȋn cursul zilei de astăzi, 25 noiembrie. Pȃnă la data de 29 noiembrie, toate comenzile vor fi livrate din depozitul eMAG acasă la clienți.
“Preluând o apreciere recentă, dacă ar exista un institut care să măsoare gradul de fericire a romȃnilor, așa cum este măsurată intensitatea cutremurelor, de Black Friday, pe 22 noiembrie, ar fi înregistrat cel mai ridicat nivel din acest an”, spune Iulian Stanciu.
BLACK FRIDAY EMAG: 40.000 de t