Jo Sherlock a fost numită în poziţia nou creată de Vice President, Commercial, Emerging Markets al Universal Networks International, având responsabilitatea extinderii în Europa Centrală (inclusiv România) a televiziunilor din portofoliul NBCUniversal, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
Anunţul a fost făcut, luni, de Colin McLeod, Managing Director, Emerging Markets, al Universal Networks International.
Din noua funcţie, Jo Sherlock i se subordonează lui Colin McLeod.
Ea se va ocupa de creşterea portofoliului NBCUniversal în Africa, Benelux, Europa Centrală şi Scandinavia, respectiv de extinderea în regiune a televiziunilor pay-TV (cu plată, n.r.) deţinute de această companie.
Stabilită la Londra, Jo Sherlock va coordona dezvoltarea comercială a brandurilor Universal Networks International şi va avea ca scop creşterea distribuţiei televiziunilor companiei şi atingerea obiectivelor în ceea ce priveşte vânzarea de publicitate în regiune.
"Îi urăm bun-venit lui Jo în echipă. Experienţa sa bogată ne va aduce mari beneficii în ceea ce priveşte alinierea strategiei de distribuţie cu cea a vânzărilor de publicitate şi creşterea oportunităţilor de dezvoltare într-o piaţă cu o evoluţie rapidă - pieţele emergente", a declarat Colin McLeod.
La rândul său, Jo Sherlock a spus: "Alăturarea mea echipei Emerging Markets a Universal Networks International este o oportunitate excelentă de a dezvolta, în continuare, portofoliul de televiziuni internaţionale de calitate".
Înainte de a se alătura Universal Networks International (UNI), Jo Sherlock a fost Business Development Negotiator pentru BT (grup de televiziuni din Marea Britanie şi Irlanda, n.r.), unde a coordonat negocierile de distribuţie a televiziunilor din portofoliul de canale BT Sport. A ocupat, de asemenea, poziţii de senior sales şi business development în cadrul Miramax