Campania Early Black Friday, desfăşurată pe 22 noiembrie, a adus companiei QuickMobile vânzări de peste 1,2 milioane de euro. Cu peste 12.000 de produse vândute, QuickMobile a depăşit cu mult previziunile făcute pentru campania din acest an, atât din punct de vedere al volumului de vânzare, cât şi din punct de vedere al vizitatorilor.
La QuickMobile, în prima sesiune de Black Friday, s-a pus accent mai mult pe accesoriile pentru telefoanele mobile şi laptopuri. Acestea au venit şi la preţuri mai mici, deci volumele au putut fi făcute mai uşor. Cu toate acestea, magazinul online nu se va opri doar cu 22 noiembrie, ci va avea o nouă sesiune de Black Friday.
”Anul acesta am observat un interes tot mai crescut al clienţilor pentru zona de accesorii pentru telefoane mobile, tablete şi laptopuri. Dincolo de aspectul atractiv şi unic pe care acestea îl conferă gadget-urilor, românii au înţeles cât de utilă poate fi o husă sau o folie de protecţie de calitate. Cel mai bine s-au vândut produsele marca Celly şi Cellularline, care acoperă o paletă mai largă de nevoi – de la huse şi folii de protecţie până la adaptoare şi cabluri de date. Pentru 29 noiembrie am pregătit surprize şi mai mari pentru utilizatorii noştri, cu reduceri substanţiale.”, a declarat Tudor Ţiboc, CEO QuickMobile.
O nouă campanie de Black Friday – 29 noiembrie
Pe 29 noiembrie, începând cu ora 09.00, QuickMobile a pregătit o nouă campanie Black Friday, cu reduceri şi mai mari pentru telefoane mobile, tablete şi accesorii, de până la 99%. În acest sens, compania se pregăteşte cu reaprovizionarea stocurilor, pentru ca toţi clienţii să-şi poată achiziţiona produsele mult dorite.
Totul despre Black Friday 2013
Bilanţul Black Friday la F64: cu 75% mai multe vânzări şi peste 14.000 de produse comandate de români De Black Friday 2013, F64, cel mai mare magazin online de produs