Cotidianul Pro Sport își încetează apariția cotidiană pe hârtie din 9 decembrie.
Din decembrie, Pro Sport va avea o variantă tipărită o singură dată pe săptămână, ca supliment al Ziarului Financiar, scrie Mediafax.
Lucian Lipovan, redactor-șef ProSport:
“Echipa ProSport şi-a fixat obiective importante pentru perioada următoare, iar schimbarea modelului de business reprezintă o adevărată provocare. Ne vom concentra pe tot ceea ce înseamnă digital şi ne vom adresa şi mai mult decât până acum practicanţilor de sport, pe care îi aşteptam în continuare la evenimentele noastre. Trebuie să ne reinventăm şi o vom face împreună cu sutele de mii de oameni care ne citesc şi ne privesc zilnic.”
Orlando Nicoară, CEO Mediafax Group:
“Viitorul acestui produs este în digital, iar experienţa Gândul, care, în doar doi ani, a devenit unul dintre cele mai importante siteuri din România, ne face sa fim încrezători că vom putea repeta succesul şi cu brandul Prosport.”
Gazeta Sporturilor rămâne singurul cotidian. Discuții cu Ringier
Din luna decembrie, singurul cotidian sportiv de pe piață va fi Gazeta Sporturilor. Publicația editată de Intact se află în prezent în discuții cu grupul Ringier, care dorește să preia titlul, scrie paginademedia.ro.
Istoriile celor două ziare sportive se împletesc. De altfel, echipa care acum se ocupă de Gazeta Sporturilor (condusă de Ovidiu Ioanițoaia și Cătălin Tolontan) este cea cu care Adrian Sârbu a pornit Pro Sport, acum 15 ani.
File de istorie:
În 1999, Gazeta Sporturilor ajunge în portofoliul Ringier. Redactor-șef este numit Claudiu Șerban.
După o perioadă scurtă, în anul 2000, Ringier îi vinde ziarul lui Dan Voiculescu.
2002-2003: Ringier face o a doua încercare de a avea un tit