Altex, liderul pieţei locale de electroIT, cu afaceri de 254 mil. euro anul trecut, a deschis ieri în cadrul noului mall Promenada din Capitală un magazin construit după un design şi un concept diferite, în care accentul este pus pe produsele IT&C şi serviciile de consiliere pentru achiziţie şi în care, spre exemplu, nu se regăsesc pe rafturi electrocasnice, dar în interiorul căruia se află şi un magazin al Orange - liderul pieţei locale de telefonie mobilă.
Magazinul va putea fi utilizat şi ca un punct din care clienţii să ridice produse comandate online, potrivit oficialilor companiei.
„Deşi categorii importante precum electrocasnice mari sau mici nu se regăsesc la raft, ele vor putea fi achiziţionate în noul magazin Altex. Serviciile din noul magazin vor oferi o experienţă de cumpărare omnichannel: clienţii Altex pot comanda online produsele dorite, pe care apoi le pot ridica din magazin în aceeaşi zi, pot returna produsele în 31 de zile“, a declarat Dan Ostahie, şeful Altex.
Magazinul Altex a fost realizat cu o investiţie de 600.000 de euro şi are o suprafaţă de 600 de metri pătraţi.
„Noul Altex Concept Store & Orange Store este rezultatul unui parteneriat strategic care îşi propune alăturarea serviciilor Orange şi a echipamentelor IT&C din magazin. Suprafaţa magazinului este una adaptată locaţiei“, a declarat Dan Ostahie, preşedinte şi CEO al Altex România.
Altex, liderul pieţei locale de electroIT, cu afaceri de 254 mil. euro anul trecut, a deschis ieri în cadrul noului mall Promenada din Capitală un magazin construit după un design şi un concept diferite, în care accentul este pus pe produsele IT&C şi serviciile de consiliere pentru achiziţie şi în care, spre exemplu, nu se regăsesc pe rafturi electrocasnice, dar în interiorul căruia se află şi un magaz