Romanii ce acceseaza site-urile de anunturi inclina mai mult catre a cumpara produse decat catre a vinde, arata o cercetare realizata de GfK pentru Mercador.ro pe un esantion de 600 de persoane.
96% dintre participantii la studiu, cu varste cuprinse intre 18 si 45 de ani, si care locuiesc in mediul urban au accesat, cel putin o data, un site de anunturi online. Dintre acestia, 38% sunt orientati spre a cumpara produse, un procent mai mic inregistrandu-l cei care doresc sa vanda. In cazul femeilor, acestea sunt mai inclinate spre procesul de cumparare, barbatii fiind deschisi atat sa vanda, cat si sa achizitioneze diverse bunuri.
Cristina Gheorghitoiu, business manager Mercador.ro, a spus ca site-ul inregistreaza in acest moment peste 1,5 milioane anunturi.
Studiul releva si faptul ca, in procesul de fidelizare a clientilor si pentru a raspunde cat mai bine nevoilor lor, site-urile trebuie sa indeplineasca anumite conditii cheie. Astfel, pentru 66% dintre cumparatori este important ca produsele puse la vanzare sa aiba fotografii relevante si ca informatiile sa fie permanent actualizate. Pentru 41% dintre respondenti foarte importanta este si buna organizare a anunturilor pe sectiuni.
Potentialii cumparatori de pe site-urile de anunturi online sunt, in principiu, persoanele cu venituri de peste 2.500 de lei, mare majoritate din Bucuresti si din orasele medii ale tarii, cu varste intre 25 si 35 de ani.
Studiul a fost realizat pe un esantion de 600 de persoane, femei si barbati, avand varste cuprinse intre 18 si 45 de ani si care locuiesc in mediul urban.
Principalii competitori ai Mercador.ro sunt Okazii.ro si Tocmai.ro. In timp ce Mercador.ro si Tocmai.ro permit vanzarea produselor in mod gratuit, Okazii.ro conditioneaza postarea anunturilor de plata unei sume.
Citeste si: Topul celor ma