Weekend-ul 22-24 noiembrie a adus după sine agitaţie mare, vânzări pe măsură, emoţii, trafic ce a pus la grele încercări serverele magazinelor şi aglomeraţii în punctele fizice de vânzări. Wall-Street.ro a realizat o retrospectivă a acestui eveniment din perspectiva mai multor magazine din ţară.
eMAG.ro: cel mai scump produs vandut online
eMAG, cel mai mare retailer online din România, a vândut, în primele 11 ore ale zilei de Black Friday 2013, cele mai scumpe produse online, stabilind un nou record la 45.000 de euro pentru un Mercedes-Benz, Clasa E 220 CDI Sedan. Pentru acelaşi model, eMAG a listat şi cel mai mare discount oferit vreodată unui produs tranzacţionat online de Black Friday, în valoare de 12.600 de euro. Dintre cele 63 de autoturisme Dacia, Ford, Mitsubishi, Hyundai şi Mercedes-Benz în valoare totală de un milion de euro, au fost vândute 60.
“Interesul acordat autoturismelor, marea surpriză eMAG din acest an, ne-a depăşit aşteptările. Numai în primele 3 minute au fost vândute 4 maşini. Au fost clienţi care ne-au spus că nu au dormit toată noaptea după ce au vazut oferta, de teamă că vor rata această ocazie”, declară Iulian Stanciu, Director General eMAG.
În total, clienţii eMAG au cumpărat, de Black Friday, 40.000 de tablete, 30.000 de telefoane, 10.000 de televizoare, 12.000 de camere foto şi video, 45.000 de produse electrocasnice, de la frigidere şi maşini de spălat până la mixere, storcătoare şi expresoare. Cel mai rapid ritm de epuizare a stocului a fost raportat de categoria tabletelor de 99 de lei, cel mai mic preţ al unei tablete vândute în Europa.
Per total, compania a vândut de Black Friday 250.000 de produse în valoare totală de 23 milioane de euro. La startul Black Friday, ora 06:55, pe site-ul eMag erau 100.000 de oameni. În momentul de vârf, au fost 160.000 de vizitatori simultan p