Joi, 28 noiembrie, utilizatorii de iOS pot testa în premieră în Bucureşti, gratuit, timp de 24 de ore, prima soluţie de advertising de pe mobil pe outdoor digital (DOH) creată de The Pole Society, un startup românesc.
Afişul de promovare al unui eveniment, al unui produs sau pur şi simplu un mesaj pentru a te face auzit în centrul oraşului devin vizibile rapid şi fără niciun cost în peste 40 de ecrane de OOH digital din Capitală, pe tot parcursul zilei de joi.
The Pole este o aplicaţie care permite vizualizarea celor mai interesante evenimente din oraş cu ajutorul posterelor pe care le pun acestea în The Pole.
Pe 28 noiembrie, aplicaţie se extinde şi la publicitate pe outdoor digital.
Noua soluţie este disponibilă oricărui utilizator care descarcă aplicaţia la nivel local şi internaţional. Întregul procesul durează între 30 de secunde şi câteva minute şi presupune crearea unui poster direct în telefonul mobil şi urcarea lui pe un ecran digital din centrul Bucureştiului.
Platforma prezentată în premieră de către The Pole este lansată în parteneriat cu mobilPay MasterCard Mobile, prima soluţie de plăţi cu telefonul mobil din România, dezvoltată de Netopia mobilPay şi Phoenix Media.
O zi gratuită de anunţuri
Joi, 28 noiembrie, The Pole oferă gratuit timp de 24 de ore noua soluţie spre a fi testată. Oricine îşi instalează aplicaţia, în orice colţ al lumii întregi, poate să urce postere care sa devina vizibile in peste 40 de ecrane digitale din Bucureşti.
Paşii sunt simpli: se descarcă aplicaţia The Pole (momentan iOS, Android în curând), se încarcă un poster deja existent sau se creează de la zero cu ajutorul unei palete de funcţii grafice şi în câteva minute posterul este vizibil pe un ecran digital selectat din lista disponibilă pentru Bucureşti. ”Aceasta este prima soluţie care îţi conectează telefonul mobil la un e