Romania si China au discutat despre posibilitatea realizarii unei linii feroviare de mare viteza care sa lege vestul tarii de Constanta, a anuntat marti ministrul roman al Transporturilor, Ramona Manescu.
Aceasta a precizat ca realizarea acestei linii ar costa 11 miliarde de euro iar discutia de luni, prima in acest sens, a avut ca scop prioritizarea tronsoanelor.
Astfel, in cazul in care se va ajunge la un acord, proiectul ar urma sa demareze cu linia de mare viteza Bucuresti - Constanta, urmata de centura feroviara a Bucurestiului.
"Propunerea noastra a fost pe parteneriat public-privat", a afirmat Ramona Manescu, care a mentionat ca vor urma discutii in decembrie si ianuarie.
"Discutam, suntem pateneri egali, (chinezii) nu au ce sa ne impuna, eventual noi vom avea niste conditii, impuse de statutul nostru de membri ai UE",. a mai spus ministrul Transporturilor.
De notat ca, pana in prezent, noua forma legii a privind parteneriatele public-privat nu a fost promovata in Parlamentul Romaniei. Romania si China au discutat despre posibilitatea realizarii unei linii feroviare de mare viteza care sa lege vestul tarii de Constanta, a anuntat marti ministrul roman al Transporturilor, Ramona Manescu.
Aceasta a precizat ca realizarea acestei linii ar costa 11 miliarde de euro iar discutia de luni, prima in acest sens, a avut ca scop prioritizarea tronsoanelor.
Astfel, in cazul in care se va ajunge la un acord, proiectul ar urma sa demareze cu linia de mare viteza Bucuresti - Constanta, urmata de centura feroviara a Bucurestiului.
"Propunerea noastra a fost pe parteneriat public-privat", a afirmat Ramona Manescu, care a mentionat ca vor urma discutii in decembrie si ianuarie.
"Discutam, suntem pateneri egali, (chinezii) nu au ce sa ne impuna, eventual noi vom avea niste conditi