Grawe, un jucător de talie medie din piaţa asigurărilor de viaţă cu acţionariat austriac, vrea să vândă mai multe poliţe tradiţionale anul viitor şi spune că nu mizează pe segmentul asigurărilor de viaţă cu componentă investiţională pentru că românii se dovedesc reticenţi când vine vorba de achiziţia unor astfel de produse mai sofisticate.
„Ne concentrăm pe vânzarea de poliţe tradiţionale, care reprezintă 99% din businessul de asigurări de viaţă, deşi avem în portofoliu şi poliţe cu componentă investiţională de tip unit-linked. Deocamdată foarte puţini români investesc în poliţe unit-linked pentru că acestea sunt atrăgătoare doar pentru un segment mic de clienţi“, spune Paul Swoboda, CEO al Grawe. Continuarea pe ZFCorporate
Grawe, un jucător de talie medie din piaţa asigurărilor de viaţă cu acţionariat austriac, vrea să vândă mai multe poliţe tradiţionale anul viitor şi spune că nu mizează pe segmentul asigurărilor de viaţă cu componentă investiţională pentru că românii se dovedesc reticenţi când vine vorba de achiziţia unor astfel de produse mai sofisticate.
„Ne concentrăm pe vânzarea de poliţe tradiţionale, care reprezintă 99% din businessul de asigurări de viaţă, deşi avem în portofoliu şi poliţe cu componentă investiţională de tip unit-linked. Deocamdată foarte puţini români investesc în poliţe unit-linked pentru că acestea sunt atrăgătoare doar pentru un segment mic de clienţi“, spune Paul Swoboda, CEO al Grawe. Continuarea pe ZFCorporate