Black Friday 2013. În perioada 22-24 noiembrie, Domo a înregistrat vânzări cumulate de 15,1 milioane de euro, din care 12,3 milioane de euro în reţeaua de magazine şi 2,8 milioane în magazinul online.
Televizoarele au fost, în continuare, cele mai vândute produse, înregistrând un procent de 40% din vânzările din această perioadă. Pe locul doi s-au clasat electrocasnicele mari cu 28,6%, urmate de categoria IT&C cu 20,06%, majoritatea produselor achiziţionate din această categorie fiind tablete (40%).
„Peste 70.000 de români au ales să facă cumpărăturile de Black Friday în magazinele Domo, atât din retailul tradiţional cât şi din online, cei mai mulţi dintre ei având o lista de cumpărături de cel puţin două produse. În total, am vândut peste 141 de mii de produse”, a declarat Ligia Roşu, Marketing Manager Domo.
Black Friday la Domo continuă până pe 28 noiembrie, cu stocuri suplimentare şi noi produse în ofertă.